top of page

Schilderij te huur ....

Facebook kan zeeerrrr irritant zijn, maar heeft zo ook zijn voordelen. Onlangs kreeg ik de vraag of mijn schilderijen ook te huur waren.

En ik dacht meteen: waarom niet? Er staat hier thuis het een en ander, er hangt veel aan de muur hier en in het JBZ, ik maak geregeld werk bij... en het is eigenlijk veel leuker als er meer mensen van genieten. Ik ben me nu aan het oriënteren hoe ik dit het beste kan organiseren.

Er zal een soort van contractje moeten komen, een leentermijn, een tarief, een mogelijke overgang van huur naar koop.... Ook zal ik naar het vervoer moeten kijken (het zal buiten Den Bosch op ophalen door de huurder uitdraaien), en wat te doen bij schade. Dat zijn heel wat puntjes, maar zeker te organiseren. Binnenkort laat ik hier en op Facebook weten hoe ik het ga doen! Mocht je iets willen huren, laat dan vast op het contactformulier een reactie achter en het werk dat je zou willen huren. En zoals gezegd: meer informatie volgt!!


bottom of page