top of page

schilderijtjes voor kinderen

Het is weer even geleden dat ik iets gemaakt heb voor kinderen. In mijn 'kinderhoekje' heb ik een paar schilderijtjes geplaatst. Ik heb nu drie lijstjes afgeschuurd, papier op maat gemaakt en vervolgens .... wist ik even niet meer wat ik wilde gaan doen. Een oproep op Facebook bracht uitkomst: ik vroeg er om suggesties. https://www.facebook.com/annemieke.laghuwitz

Al heel gauw kwamen er leuke reacties. En ik koos voor Koos: kinderliedjes. Ik ga er drie maken. Daarna ga ik eens zien wat er nog meer te doen valt. Ideeën genoeg. Koosje krijgt vandaag een mapje kaarten van eigen werk van me. Dat had ik aan de 'winnaar' belooft!

De foto hierbij laat zien hoe ik over de lijst heenschilder. Dat ga ik bij de liedjes ook doen. En dan meteen mijn nieuwe acrylverfstiften (!) uitproberen....


bottom of page