top of page

mijn kaarten

Een aantal jaren geleden heb ik van zes schilderijen ansichtkaarten gemaakt. Zelf de achterkant ontworpen, foto van het werk op de voorkant en laten drukken. Vorig jaar heb ik twee kaarten laten maken die dubbelgevouwen konden worden. Met een envelop erbij. Binnenkort maak ik twee vierkante kaarten. Die kaarten zijn te koop! Van de ansichtkaarten zijn er niet zo heel veel meer, maar de dubbele zijn er zeker nog. Een enkele kaart kost 75 cent, 5 kaarten koop je voor 3, 50. Een dubbele kost je 1,50, koop je er drie dan betaal je 4 euro. Wil je dat ik ze opstuur, dan betaal je verzendkosten. Laat een melding achter op de contactpagina. Dan kan ik je via mail ook een overzicht van de kaarten sturen. Hierbij de 'indiase straat' die als enkele kaart te bestellen is!


bottom of page